Jak poprawić proces obsługi klienta w Twoim e‑commerce?
Sprawdź rzeczywiste problemy z obsługą klienta, które zostały rozwiązane po wdrożeniu fastShop u naszych klientów
- Szczegóły zamówienia z widoku ogólnego
- Generowanie linku do płatności
- Dokumenty finansowe
- Dodawanie nowych zamówień z panelu
- Informacje o przesyłce
- Nadzorowanie etapów produkcji
- Dostęp do historii zamówień
- Identyfikacja dzwoniącego klienta
- Status zamówień
- Wewnętrze notatki do zamówienia
- Rangi lojalności klinentów
Jak fastShop może pomóc usprawnić obsługę klienta?
Czegoś tu brakuje?
Jeśli masz pytania lub interesują Cię funkcjonalności, o których nie wspomnieliśmy i chciałbyś zasugerować zmiany zostaw nam wiadomość, nasz zespół odpowie w ciągu 24 godzin!
1. Identyfikuj dzwoniącego klienta
Pracownik Twojego e-commerce odpowiedzialny za kontakt z klientem za pomocą fastShop wyszuka wszystkie zamówienia powiązane z dzwoniącym numerem. W ten sposób jeszcze przed rozpoczęciem rozmowy będzie miał pełen wgląd w złożone zamówienia, ich status, produkty, szczegóły dostawy, płatności, notatki od klienta itd. Daje to olbrzymią przewagę konkurencyjną i znacząco polepsza odbiór marki przez klienta.
2. Przypisuj klientom rangi na podstawie zamówień
Każdemu klientowi po zakupie zostanie przypisana ranga z kolorem i ilością zamówień, których dokonał w Twoim sklepie. Pozwoli to zidentyfikować nowych i powracających klientów. Dzięki temu w bardzo prosty sposób możliwe będzie dostosowanie usług dodatkowych i obsługi zamówienia do poziomu lojalności klienta.
3. Sprawdzaj status przesyłek
Za pomocą jednego kliknięcia możesz sprawdzić status przesyłki, historię jej podróży do klienta, godzinę dostarczenia i wiele innych. W przypadku telefonu od klienta, który chce określić miejsce przebywania i przybliżony czas dostarczenia przesyłki nie musisz szukać odpowiedniego okna czy narzędzia. Wszystko jest w jednym miejscu!
4. Nadzoruj etapy produkcji
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
5. Dodawaj wewnętrzne notatki do zamówień
Kolejna funkcjonalność wyróżniająca fastShop – pozwala na przypisywanie wewnętrznych notatek do zamówień. Widoczne są one tylko dla pracowników sklepu i znacznie usprawniają obsługę zamówień personalizowanych i wielopoziomowych. Notatki usprawniają komunikację w przedsiębiorstwie, chociażby między biurem obsługi klienta, a pracownikami odpowiedzialnymi za kompletowanie zamówień.
6. Generuj link do płatności dla porzuconych zamówień
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
7. Sprawdź szczegóły zamówienia z widoku ogólnego
Z listy zamówień masz wgląd we wszystkie najważniejsze informacje dotyczące zamówienia. Rodzaj i ilośc produktów, datę wpłynięcia zamówienia, jego status, klienta wraz z odznaką lojalnościową, wartość i sposób dostawy zamówienia. Bez wchodzenia w poszczególne zamówienie możesz również zmienić jego status. Oszczędzaj czas swój i swoich klientów.
9. Monitoruj stan magazynowy z poziomu zamówienia
Klientka posiadająca sklep przetwarzający około 100 zamówień dziennie…