fbpx

Jak poprawić proces obsługi klienta w Twoim e‑commerce?

Sprawdź rzeczywiste problemy z obsługą klienta, które zostały rozwiązane po wdrożeniu fastShop u naszych klientów

Jak fastShop może pomóc usprawnić obsługę klienta?

Z listy zamówień masz wgląd we wszystkie najważniejsze informacje dotyczące zamówienia. Rodzaj i ilość zamówionych produktów, datę wpłynięcia zamówienia, jego status, klienta wraz z odznaką lojalnościową, wartość i sposób dostawy zamówienia. Bez wchodzenia w poszczególne zamówienie możesz również zmienić jego status. Oszczędzaj czas swój i Twoich klientów. 
• szczegóły zamówienia z widoku ogólnego •
Zoptymalizowany panel | Ergonomia
Masz dużo porzuconych koszyków lub klient nie zdążył opłacić zamówienia przed jego anulowanim? Nie ma konieczności składania zamówienia ponownie. Jeśli korzystasz z systemu płatności Przelewy24, fastShop daje możliwość jednym kliknięciem wygenerowania z poziomu zamówienia linku, który kieruje klienta do etapu potwierdzenia i płatności za zamówienie.
• generowanie linku do płatności •
Odzyskiwanie zamówień | Integracja z systemem płatności
Dzięki integracji z systemem przewozowym i systemem finansowym, w momencie doręczenia przez kuriera przesyłki, zamówienie zmieni automatycznie status na "zrealizowane" i zostanie wystawiona faktura. Nie musisz martwić się dostarczaniem dokumentu do klienta - to wszystko dzieje się samoistnie. Numer faktury zostaje przypisany do konkretnego zamówienia, a jego kliknięcie przenosi do wygenerowanego wcześniej dokumentu.
• dokumenty finansowe •
Integracja z systemem finansowym | Automatyzacja
Znajdując się w panelu zamówień, w dowolnym momencie masz możliwość dodać nowe zamówienie. Proces ten został maksymalnie zoptymalizowany, aby składanie zamówienia nie stanowiło problemu nawet podczas rozmowy z klientem. W trzech krótkich krokach utworzysz zamówienie od zera, a jeśli klient jest już w bazie możesz dodać podobne zamówienie i edytować tylko poszczególne dane, produkty lub formę dostawy.
• dodawanie nowych zamówień •
Funkcjonalność fastShop
Po wygenerowaniu listu przewozowego, zostaje on automatycznie przypisany do zamówienia i widnieje w panelu. Numer przesyłki widoczny jest bez konieczności wchodzenia w szczegóły zamówienia, a po jego kliknięciu widoczne są wszystkie szczegóły dotyczące statusów przesyłki wraz z datami i godzinami. Daje to możliwość sprawnego udzielania informacji klientom.
• informacje o przesyłce •
Integracja z przewoźnikiem
W panelu zleceń produkcyjnych za pomocą statusów jesteś w stanie szybko oszacować czas pojawienia się niedostępnych produktów w sklepie. Informacja ta jest szybko dostępna dla całego zespołu.
• nadzorowanie etapów produkcji •
Generowanie zleceń | Konto dla dostawcy
Jesteśmy świadomi, że najcenniejsze dla rozwoju biznesu są dane, a w szczególności dane o naszych klientach. Aby wśród wszystkich zamówień złożonych w Twoim sklepie na Woocommerce przesortować tylko te, które dotyczą na przykład konkretnego klienta potrzebujesz dużo cierpliwości i tego, co najdroższe czyli czasu. Dzięki technologii pamięci buforowej fastShop wskaże Ci poszukiwane dane w sekundę - to nie jest przesadzone. Historię zamówień klienta ze szczegółami sprawdzisz od ręki.
• dostęp do historii zamówień •
Pamięć buforowa | Technologia | Przechowywanie danych
Rozmowy z klientami to ważna , o ile nie najważniejsza część pracy BOK, dlatego wszyscy próbują prowadzić te rozmowy na najwyższym poziomie. Wyobraź sobie zdziwienie klientki kiedy witasz ją słowami "Dzień dobry Pani Kasiu, w czym mogę pomóc?". A jest to możliwe, bo z fastShop zanim odbierzesz telefon, jesteś w stanie w sekundę odnaleźć po numerze telefonu zamówienie, klienta i mieć o nim wszystkie informacje. Jeszcze zanim klient otrząśnie się z szoku jakiego doznał, zapoznasz się z zamówieniem, zakupionymi produktami i sprawdzisz status - to wszystko znajduje się w ogólnym widoku bez konieczności wchodzenia w szczegóły, wystarczy rzucić okiem. Nie tracisz z klientem czasu na odszukiwanie zamówienia i pozyskiwanie informacji. W 99% przypadków jesteś w stanie od razu rozwiązać problem, z którym zgłasza się klient.
• identyfikacja dzwoniącego klienta •
Pamięć buforowa | Baza klientów
Za pomocą jednego kliknięcia możesz sprawdzić status przesyłki, historię jej podróży do klienta, godzinę dostarczenia i wiele innych. W przypadku telefonu od klienta, który chce określić miejsce przebywania i przybliżony czas dostarczenia przesyłki nie musisz szukać odpowiedniego okna czy narzędzia. Najważniejsze informacje zawarte są w ogólnym panelu, a po rozwinięciu szczegółów zamówienia wyświetla się historia z dokładnymi datami i godzinami poszczególnych zmian. Wszystko jest w jednym miejscu!
• status zamówień •
Zoptymalizowany panel | Przepływ informacji
Kolejna funkcjonalność wyróżniająca fastShop pozwala na przypisywanie wewnętrznych notatek do zamówień. Widoczne są one tylko dla pracowników sklepu i znacznie usprawniają obsługę zamówień personalizowanych i wielopoziomowych. Podczas rozmowy telefonicznej z klientem możemy odnotować wszystkie ważne informacje i prośby klienta. Notatki usprawniają komunikację w zespole, chociażby pomiędzy biurem obsługi klienta, a pracownikami odpowiedzialnymi za kompletowanie zamówień. 
• wewnętrzne notatki do zamówień​ •
Komunikacja | Przepływ informacji
Każdemu klientowi po zakupie jest przypisana ilość zamówień, których dokonał w Twoim sklepie. W prosty sposób przedstawiona jest historia klienta, dzięki czemu widzisz nie tylko zamówienia w realizacji, ale równie te anulowane czy zrealizowane w przeszłości. Pozwala to identyfikować nowych i powracających klientów. Dzięki temu w bardzo prosty sposób możliwe jest dostosowanie usług dodatkowych i obsługi zamówienia do poziomu lojalności klienta.
• rangi lojalności klientów •
Obsługa klienta | Analityka

Czegoś tu brakuje?

Jeśli masz pytania lub interesują Cię funkcjonalności, o których nie wspomnieliśmy i chciałbyś zasugerować zmiany zostaw nam wiadomość, nasz zespół odpowie w ciągu 24 godzin!

1. Identyfikuj dzwoniącego klienta

Pracownik Twojego e-commerce odpowiedzialny za kontakt z klientem za pomocą fastShop wyszuka wszystkie zamówienia powiązane z dzwoniącym numerem. W ten sposób jeszcze przed rozpoczęciem rozmowy będzie miał pełen wgląd w złożone zamówienia, ich status, produkty, szczegóły dostawy, płatności, notatki od klienta itd. Daje to olbrzymią przewagę konkurencyjną i znacząco polepsza odbiór marki przez klienta.

2. Przypisuj klientom rangi na podstawie zamówień

Każdemu klientowi po zakupie zostanie przypisana ranga z kolorem i ilością zamówień, których dokonał w Twoim sklepie. Pozwoli to zidentyfikować nowych i powracających klientów. Dzięki temu w bardzo prosty sposób możliwe będzie dostosowanie usług dodatkowych i obsługi zamówienia do poziomu lojalności klienta. 

3. Sprawdzaj status przesyłek

Za pomocą jednego kliknięcia możesz sprawdzić status przesyłki, historię jej podróży do klienta, godzinę dostarczenia i wiele innych. W przypadku telefonu od klienta, który chce określić miejsce przebywania i przybliżony czas dostarczenia przesyłki nie musisz szukać odpowiedniego okna czy narzędzia. Wszystko jest w jednym miejscu!

4. Nadzoruj etapy produkcji

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

5. Dodawaj wewnętrzne notatki do zamówień

Kolejna funkcjonalność wyróżniająca fastShop – pozwala na przypisywanie wewnętrznych notatek do zamówień. Widoczne są one tylko dla pracowników sklepu i znacznie usprawniają obsługę zamówień personalizowanych i wielopoziomowych. Notatki usprawniają komunikację w przedsiębiorstwie, chociażby między biurem obsługi klienta, a pracownikami odpowiedzialnymi za kompletowanie zamówień. 

6. Generuj link do płatności dla porzuconych zamówień

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

7. Sprawdź szczegóły zamówienia z widoku ogólnego

Z listy zamówień masz wgląd we wszystkie najważniejsze informacje dotyczące zamówienia. Rodzaj i ilośc produktów, datę wpłynięcia zamówienia, jego status, klienta wraz z odznaką lojalnościową, wartość i sposób dostawy zamówienia. Bez wchodzenia w poszczególne zamówienie możesz również zmienić jego status. Oszczędzaj czas swój i swoich klientów. 

9. Monitoruj stan magazynowy z poziomu zamówienia

Klientka posiadająca sklep przetwarzający około 100 zamówień dziennie…