Obsługa zamówień
Przeczytaj o konkretnych przykładach z wdrożeń u naszych klientów, w których fastShop realnie usprawnił procesy pakowania i wysyłki
- Dostęp na dowolnym urządzeniu
- Automatyczne generowanie listów przewozowych
- Identyfikacja klientów
- Pakowanie zamówień przy pomocy skanera
- Przypisywanie działań do użytkownika
- Kontrola terminów realizacji zamówień
- Optymalizacja ilości narzędzi, z których korzystasz
- Dostęp do stanu magazynowego
- Automatyczna zmiana statusów
- Wewnętrzne notatki do zamówień
- Szczegóły zamówienia
- Przypisywanie ról i dostępów dla użytkowników
- Dostęp do historii zamówień
Jak usprawnić obsługę zamówień w Twoim e-commerce?
Czegoś tu brakuje?
Jeśli masz pytania lub interesują Cię funkcjonalności, o których nie wspomnieliśmy i chciałbyś zasugerować zmiany zostaw nam wiadomość, nasz zespół odpowie w ciągu 24 godzin!
1. Urządzenia mobilne
FastShop powstawał z dużym naciskiem na stworzenie pełnowymiarowej wersji mobilnej. Mamy świadomość panujących obecnie trendów i kierunków rozwoju, dlatego korzystanie z fastShop na urządzeniach przenośnych jest intuicyjne i proste. Zyskujesz mobilność jednocześnie zachowując dostęp do wszystkich funkcjonalności, które oferujemy.
2. Generowanie listów przewozowych jednym kliknięciem
Dzięki zoptymalizowanemu panelowi masz dostęp do generowania listów przewozowych z widoku listy zamówień. Jednym kliknięciem, bez wchodzenia w zamówienie, możesz wygenerować list i automatycznie wydrukować go na swojej drukarce lub etykieciarce. Automatyzuj proces pakowania zamówień i oszczędzaj swój czas.
1. Pakowanie przy pomocy skanera
Podczas kompletowania zamówienia z fastShop możesz skorzystać z pomocy skanera. Skanując etykietę dostawy automatycznie otworzy się zamówienie przypisane do danego listu przewozowego. W ten sposób oszczędzasz czas i zmniejszasz ryzyko popełnienia błędu przy wysyłce zamówień.
4. Identyfikacja klientów
Każdemu klientowi po zakupie zostanie przypisana ranga z kolorem i ilością zamówień, których dokonał w Twoim sklepie. Pozwoli to zidentyfikować nowych i powracających klientów. Dzięki temu w bardzo prosty sposób możliwe będzie dostosowanie usług dodatkowych i obsługi zamówienia do poziomu lojalności klienta.
5. Przypisuj pracowników do zamówień
Wszystkie operacje dokonane na zamówieniu: kompletowanie, pakowanie, wysyłka, każda zmiana statusu zamówienia zostanie odnotowana przez nasz system i przypisze użytkownika, który tej zmiany dokonał.
6. Wdróż nowego pracownika bez wysiłku
Intuicyjność i prostota to cechy, które wyróżniają fastShop na tle konkurencji. Jako użytkownik nie martwisz się o mnogość niepotrzebnych opcji ani skomplikowane użytkowanie.
7. Kontroluj terminowość realizacji zamówień
Jeśli zamówienie przekroczy czas realizacji twojego sklepu otrzyma status opóźnionego. System poinformuje Cię o tym wyświetlając obok niego odpowiednią ikonę. Ułatwia to zarządzanie zamówieniami opóźnionymi w realizacji i usprawni nadawanie im odpowiedniego priorytetu.
8. Optymalizuj ilość wykorzystywanych narzędzi
Pracując z naszym narzędziem jesteś w stanie ograniczyć liczbę używanych narzędzi zewnętrznych. Identyfikuj swoich klientów, przypisuj zamówieniom wewnętrzne notatki, pracuj ze skanerem czy etykieciarką i wiele innych. Wykorzystaj fastShop w 100%!
9. Zyskaj dostęp do historii zamówień
Klientka posiadająca sklep przetwarzający około 100 zamówień dziennie…
10. Zminimalizuj ryzyko błędu przy kompletowaniu zamówienia
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
11. Zmieniaj status zamówienia automatycznie podczas pakowania produktów
Podczas pakowania zamówienia masz możliwość odhaczenia produktu sygnalizując jego spakowanie. Gdy zaznaczysz ostatni produkt w zamówieniu system automatycznie poinformuje o spakowaniu wszystkich produktów i zaproponuje zmianę statusu zamówienia. Przyspiesz proces pakowania zamówień i ogranicz ryzyko popełnienia błędu w jego kompletowaniu.
12. Monitoruj stan magazynowy z poziomu zamówienia
Klientka posiadająca sklep przetwarzający około 100 zamówień dziennie…
13. Sprawdź szczegóły zamówienia z widoku ogólnego
Z listy zamówień masz wgląd we wszystkie najważniejsze informacje dotyczące zamówienia. Rodzaj i ilośc produktów, datę wpłynięcia zamówienia, jego status, klienta wraz z odznaką lojalnościową, wartość i sposób dostawy zamówienia. Bez wchodzenia w poszczególne zamówienie możesz również zmienić jego status. Oszczędzaj czas swój i swoich klientów.
14. Dodawaj wewnętrzne notatki do zamówień
Kolejna funkcjonalność wyróżniająca fastShop – pozwala na przypisywanie wewnętrznych notatek do zamówień. Widoczne są one tylko dla pracowników sklepu i znacznie usprawniają obsługę zamówień personalizowanych i wielopoziomowych. Notatki usprawniają komunikację w przedsiębiorstwie, chociażby między biurem obsługi klienta, a pracownikami odpowiedzialnymi za kompletowanie zamówień.
15. Twórz i przypisuj role użytkowników
Przypisywanie pracownikom ról użytkowników pozwoli udostępnić im tylko te opcje, które niezbędne są do wykonywania ich obowiązków. Ograniczając ich możliwości w fastShop zabezpieczasz się przed popełnieniem niechcianego błędu czy nawet zmniejszasz skutki ewentualnego włamania na konto pracownika. Zarządzaj uprawnieniami w sposób odpowiedzialny i bezpieczny dla swojego przedsiębiorstwa.