fbpx

Jak usprawnić obsługę zamówień w Twoim e-commerce?

Dostęp do aplikacji na urządzeniach mobilnych w dzisiejszych czasach jest sprawą oczywistą - it's not rocket science. Dlaczego więc na WooCommerce wykonanie choć jednej najprostszej czynności jak na przykład zmiana statusu zamówienia graniczy z cudem?Mamy świadomość panujących obecnie trendów i kierunków rozwoju, dlatego korzystanie z fastShop na urządzeniach przenośnych jest intuicyjne i proste. Zyskujesz mobilność zachowując jednocześnie dostęp do wszystkich funkcjonalności, które umożliwiają obsługę Twojego sklepu.
• dostęp na dowolnym urządzeniu •
Aplikacja web | iOS | Android | Windows | MacOS
Dzięki zoptymalizowanemu panelowi masz dostęp do generowania listów przewozowych z widoku listy wszystkich zamówień. Jednym kliknięciem, bez konieczności otwierania konkretnego zamówienia, wygenerujesz i wydrukujesz etykietę na swojej drukarce lub etykieciarce - unikasz wchodzenia na stronę przewoźnika, uzupełniania formularzy czy podawania danych. Numer przesyłki zostanie automatycznie przypisany do zamówienia, a po jego kliknięciu widoczne będą wszystkie szczegóły dotyczące statusów przesyłki. Automatyzuj proces pakowania zamówień i oszczędzaj swój czas.
• list przewozowy za jednym kliknięciem •
Integracja z przewoźnikiem | Integracja z urządzeniami
Każdemu klientowi po zakupie jest przypisana ilość zamówień, których dokonał w Twoim sklepie. W prosty sposób przedstawiona jest historia klienta, dzięki czemu widzisz nie tylko zamówienia w realizacji, ale równie te anulowane czy zrealizowane w przeszłości. Pozwala to identyfikować nowych i powracających klientów. Dzięki temu w bardzo prosty sposób możliwe jest dostosowanie usług dodatkowych i obsługi zamówienia do poziomu lojalności klienta.
• identyfikacja klientów •
Obsługa klienta | Analityka
Podczas kompletowania zamówienia z fastShop możesz skorzystać z pomocy skanera. Skanując etykietę dostawy automatycznie otworzy się zamówienie przypisane do danego listu przewozowego. Jeśli Twoje produkty posiadają kody kreskowe lub zdecydujesz się je nadać swoim produktom, podczas pakowania będą one odznaczać się automatycznie w zamówieniu jako przygotowane do wysyłki lub spakowane. W ten sposób oszczędzasz czas i minimalizujesz ryzyko popełnienia błędu przy wysyłce zamówień do minimum. 
• pakowanie przy pomocy skanera •
System kodów kreskowych | Skaner | Automatyzacja
Wszystkie operacje dokonane na zamówieniu takie jak pakowanie czy wysyłka, każda zmiana statusu zamówienia zostanie odnotowana i przypisana przez nasz system do użytkownika, który tej zmiany dokonał. W najbliższej przyszłości do użytkownika przypisywane będą również edycje takie jak zmiana stanu magazynowego, zmiany danych adresowych w zamówieniu czy tworzenie raportów zakupowych. Funkcjonalność ta ułatwia i skraca komunikację w zespole oraz umożliwia monitorowanie wprowadzonych w przeszłości zmian.
• przypisywanie działań użytkownikowi •
Skrócona komunikacja | Historia działań
Dążymy do standaryzacji procesów. Masz możliwość ustalenia normatywnego czasu dla realizacji zamówień w Twoim sklepie. Jeśli zamówienie nie zostanie zrealizowane i przekroczy ten czas otrzyma status zamówienia opóźnionego. System poinformuje Cię o tym wyświetlając odpowiednią ikonę oraz czas opóźnienia. Ułatwia to zarządzanie zamówieniami opóźnionymi i usprawnia nadawanie im odpowiedniego priorytetu.
• kontrola terminów realizacji zamówień •
Standaryzacja | Terminowość | System powiadomień
Pracując z fastShop jesteś w stanie ograniczyć do minimum liczbę używanych przez Ciebie narzędzi zewnętrznych wspomagających Twój sklep. Identyfikuj swoich klientów, twórz wewnętrzne notatki w zamówieniu, pracuj ze skanerem czy etykieciarką i wiele innych. Korzystając z wszystkich narzędzi fastShop unikasz czynności takich jak wchodzenie na stronę przewoźnika w celu nadania paczki, wystawiania faktur w osobnym systemie, a nawet generowania raportów w Excelu. Wykorzystaj fastShop w 100%!
• optymalizacja ilości wykorzystywanych narzędzi •
Multitasking | All in One
Do strony konkretnego produktu możesz przejść bezpośrednio z modułu zamówień na przykład podczas kompletowania paczek. Aby sprawdzić najważniejszych informacje takich jak cena, stan magazynowy, producent czy koszt produktu wystarczy dosłownie jedno kliknięcie. Unikasz otwierania nowych kart w przeglądarce, wyszukiwania produktu i czekania na szczegółowe informacje. W fastShop wszystkie informacje o produkcie zawarte są w jednym widoku, bez konieczności rozwijania listy czy otwierania nowej karty.
• stan magazynowy z poziomu zamówienia •
Szybki dostęp do informacji | Zoptymalizowany panel
Podczas pakowania zamówienia masz możliwość odhaczenia produktu sygnalizując jego spakowanie. Gdy zaznaczysz ostatni produkt w zamówieniu system poinformuje o spakowaniu wszystkich produktów i zaproponuje zmianę statusu zamówienia. Paczka otrzymuje wówczas status "wysłano". Po dostarczeniu jej przez kuriera do klienta, system sam zmieni status na "zrealizowano" i nastąpi automatyczne wystawienie faktury. Ciebie interesuje tylo spakowanie zamówienia, całą resztę zrobi za Ciebie fastShop. Przyspiesz proces pakowania zamówień i ogranicz ryzyko popełnienia błędu podczas jego kompletowania.
• automatyczna zmiana statusów •
Minimalizacja ryzyko błędu | Automatyzacja
Kolejna funkcjonalność wyróżniająca fastShop pozwala na przypisywanie wewnętrznych notatek do zamówień. Widoczne są one tylko dla pracowników sklepu i znacznie usprawniają obsługę zamówień personalizowanych i wielopoziomowych. Notatki usprawniają komunikację w zespole, chociażby pomiędzy biurem obsługi klienta, a pracownikami odpowiedzialnymi za kompletowanie zamówień. 
• wewnętrzne notatki do zamówień​ •
Komunikacja | Przepływ informacji
Z ogólnej listy zamówień masz wgląd we wszystkie najważniejsze informacje dotyczące konkretnego zamówienia. Rodzaj i ilośc produktów, datę wpłynięcia zamówienia, jego status, dane klienta wraz z odznaką lojalnościową, wartość i sposób dostawy zamówienia. Bez wchodzenia w szczegóły zamówienia możesz również zmienić jego status. Oszczędzaj czas swój i swoich klientów. 
• szczegóły zamówienia w widoku ogólnym •
Optymalizacja | Ergonomiczny panel
Przypisywanie pracownikom ról użytkowników pozwoli udostępnić im tylko te opcje, które są niezbędne do wykonywania ich obowiązków ale nie tylko. Przykładowo, możesz stworzyć konto dla swojego kontrahenta lub dostawcy, aby monitorował składane raporty lub stan Twojego magazynu. Z kolei ograniczając możliwości działań w fastShop poszczególnym pracownikom zabezpieczasz się przed popełnieniem ewentualnego błędu i zwiększysz bezpieczeństwo Twoich danych jak i danych Twoich klientów. Zarządzaj uprawnieniami w sposób odpowiedzialny i bezpieczny dla swojego przedsiębiorstwa.
• przypisywanie ról użytkownikom •
Ochrona danych | Bezpieczeństwo
Jesteśmy świadomi, że najcenniejsze dla rozwoju biznesu są dane, a w szczególności dane o naszych klientach. Aby na przykład wśród wszystkich zamówień złożonych w Twoim sklepie na Woocommerce przesortować tylko te, które dotyczą konkretnego klienta potrzebujesz dużo cierpliwości i tego, co najdroższe czyli czasu. Dzięki technologii pamięci buforowej fastShop wskaże Ci poszukiwane dane w sekundę - to nie jest przesadzone. Historię zamówień klienta ze szczegółami sprawdzisz od ręki.
• dostęp do historii zamówień •
Pamięć buforowa | Technologia | Przechowywanie danych

Czegoś tu brakuje?

Jeśli masz pytania lub interesują Cię funkcjonalności, o których nie wspomnieliśmy i chciałbyś zasugerować zmiany zostaw nam wiadomość, nasz zespół odpowie w ciągu 24 godzin!

1. Urządzenia mobilne

FastShop powstawał z dużym naciskiem na stworzenie pełnowymiarowej wersji mobilnej. Mamy świadomość panujących obecnie trendów i kierunków rozwoju, dlatego korzystanie z fastShop na urządzeniach przenośnych jest intuicyjne i proste. Zyskujesz mobilność jednocześnie zachowując dostęp do wszystkich funkcjonalności, które oferujemy.

2. Generowanie listów przewozowych jednym kliknięciem

Dzięki zoptymalizowanemu panelowi masz dostęp do generowania listów przewozowych z widoku listy zamówień. Jednym kliknięciem, bez wchodzenia w zamówienie, możesz wygenerować list i automatycznie wydrukować go na swojej drukarce lub etykieciarce. Automatyzuj proces pakowania zamówień i oszczędzaj swój czas.

1. Pakowanie przy pomocy skanera

Podczas kompletowania zamówienia z fastShop możesz skorzystać z pomocy skanera. Skanując etykietę dostawy automatycznie otworzy się zamówienie przypisane do danego listu przewozowego. W ten sposób oszczędzasz czas i zmniejszasz ryzyko popełnienia błędu przy wysyłce zamówień. 

4. Identyfikacja klientów

Każdemu klientowi po zakupie zostanie przypisana ranga z kolorem i ilością zamówień, których dokonał w Twoim sklepie. Pozwoli to zidentyfikować nowych i powracających klientów. Dzięki temu w bardzo prosty sposób możliwe będzie dostosowanie usług dodatkowych i obsługi zamówienia do poziomu lojalności klienta. 

5. Przypisuj pracowników do zamówień

Wszystkie operacje dokonane na zamówieniu: kompletowanie, pakowanie, wysyłka, każda zmiana statusu zamówienia zostanie odnotowana przez nasz system i przypisze użytkownika, który tej zmiany dokonał.

6. Wdróż nowego pracownika bez wysiłku

Intuicyjność i prostota to cechy, które wyróżniają fastShop na tle konkurencji. Jako użytkownik nie martwisz się o mnogość niepotrzebnych opcji ani skomplikowane użytkowanie. 

7. Kontroluj terminowość realizacji zamówień

Jeśli zamówienie przekroczy czas realizacji twojego sklepu otrzyma status opóźnionego. System poinformuje Cię o tym wyświetlając obok niego odpowiednią ikonę. Ułatwia to zarządzanie zamówieniami opóźnionymi w realizacji i usprawni nadawanie im odpowiedniego priorytetu.

8. Optymalizuj ilość wykorzystywanych narzędzi

Pracując z naszym narzędziem jesteś w stanie ograniczyć liczbę używanych narzędzi zewnętrznych. Identyfikuj swoich klientów, przypisuj zamówieniom wewnętrzne notatki, pracuj ze skanerem czy etykieciarką i wiele innych. Wykorzystaj fastShop w 100%!

9. Zyskaj dostęp do historii zamówień

Klientka posiadająca sklep przetwarzający około 100 zamówień dziennie…

10. Zminimalizuj ryzyko błędu przy kompletowaniu zamówienia

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

11. Zmieniaj status zamówienia automatycznie podczas pakowania produktów

Podczas pakowania zamówienia masz możliwość odhaczenia produktu sygnalizując jego spakowanie. Gdy zaznaczysz ostatni produkt w zamówieniu system automatycznie poinformuje o spakowaniu wszystkich produktów i zaproponuje zmianę statusu zamówienia. Przyspiesz proces pakowania zamówień i ogranicz ryzyko popełnienia błędu w jego kompletowaniu.

12. Monitoruj stan magazynowy z poziomu zamówienia

Klientka posiadająca sklep przetwarzający około 100 zamówień dziennie…

13. Sprawdź szczegóły zamówienia z widoku ogólnego

Z listy zamówień masz wgląd we wszystkie najważniejsze informacje dotyczące zamówienia. Rodzaj i ilośc produktów, datę wpłynięcia zamówienia, jego status, klienta wraz z odznaką lojalnościową, wartość i sposób dostawy zamówienia. Bez wchodzenia w poszczególne zamówienie możesz również zmienić jego status. Oszczędzaj czas swój i swoich klientów. 

14. Dodawaj wewnętrzne notatki do zamówień

Kolejna funkcjonalność wyróżniająca fastShop – pozwala na przypisywanie wewnętrznych notatek do zamówień. Widoczne są one tylko dla pracowników sklepu i znacznie usprawniają obsługę zamówień personalizowanych i wielopoziomowych. Notatki usprawniają komunikację w przedsiębiorstwie, chociażby między biurem obsługi klienta, a pracownikami odpowiedzialnymi za kompletowanie zamówień. 

15. Twórz i przypisuj role użytkowników

Przypisywanie pracownikom ról użytkowników pozwoli udostępnić im tylko te opcje, które niezbędne są do wykonywania ich obowiązków. Ograniczając ich możliwości w fastShop zabezpieczasz się przed popełnieniem niechcianego błędu czy nawet zmniejszasz skutki ewentualnego włamania na konto pracownika. Zarządzaj uprawnieniami w sposób odpowiedzialny i bezpieczny dla swojego przedsiębiorstwa.