REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
1. Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin określa zasady świadczenia usług drogą elektroniczną przez Hopiz sp. z o.o. z siedzibą w Rokietnicy (62-090), ul. Mickiewicza 33, KRS: 0000881292, NIP: 7812017193, REGON: 388044844, adres e-mail: kontakt@fastshop.pl, tel.: 660 255 918 (dalej jako Usługodawca) w ramach portalu https://fastshop.pl/ (dalej, jako Platforma).
- Następujące określenia użyte w niniejszym Regulaminie mają następujące znaczenia:
- Cennik – wykaz cen obowiązujących w stosunku do Klientów, przedstawiony w ofercie, określający ceny za poszczególne Usługi,
- Klient – osoba fizyczna, prawna lub inna jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa nadaje zdolność do czynności prawnych, korzystająca z Usług
- Konsument – Klient będący osobą fizyczną korzystający z Usług, jeżeli korzystanie z Usług nie jest bezpośrednio związane z prowadzoną przez Klienta działalnością gospodarczą lub Klient będący osobą fizyczną korzystającą z Usług, jeżeli korzystanie z Usług pozostaje w bezpośrednim związku z prowadzoną przez Klienta działalnością gospodarczą, o ile charakter świadczonych Usług powoduje, że nie posiadają one dla Klienta charakteru zawodowego wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
- Licencja – odrębny dokument znajdujący się pod linkiem: https://fastshop.pl/licencja/ określający szczegółowe warunki świadczenia przez Usługodawcę Usługi Wdrożenia oraz Usługi Licencji,
- Nakładka – Usługa polegająca na udostępnieniu Klientowi w ramach modelu SaaS nakładki fastshop służącej do przyspieszenia działania oraz obsługi sklepów internetowych działających na bazie WooComerce, której pozyskanie jest możliwe za pośrednictwem Platformy,
- Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną,
- Polityka Prywatności – dokument określający zasady przetwarzania danych osobowych Klienta w ramach świadczenia Usług. Polityka Prywatności znajduje się pod linkiem: https://fastshop.pl/polityka-prywatnosci/.
- Umowa o Powierzenie Przetwarzania danych – dokument określający zasady powierzenia przez Klienta Usługodawcy danych osobowych kontrahentów Klienta, gromadzonych przez Klienta w związku z prowadzeniem sklepu internetowego, do którego stosowanie znajduje wersja pełna Nakładki. Umowa o Powierzenie Przetwarzania danych znajduje się pod linkiem: https://fastshop.pl/przetwarzanie-danych/.
- Usługi – usługi świadczone drogą elektroniczną w ramach Platformy
- Usługodawca – Hopiz sp. z o.o. z siedzibą w Rokietnicy (62-090), ul. Mickiewicza 33, KRS: 0000881292, NIP: 7812017193, REGON: 388044844
2. Techniczne wymagania korzystania z Usług
- Do korzystania z Usług świadczonych w ramach Platformy konieczne jest spełnienie następujących wymagań technicznych:
- aktywne połączenie z Internetem,
- aktualna przeglądarka internetowa akceptująca tzw. pliki cookie,
- akceptacja tzw. plików cookie,
- posiadanie aktualnego, aktywnego adresu e-mail.
- Do korzystania z Nakładki (wersja demo oraz wersja pełna) konieczne jest spełnienie następujących wymagań technicznych:
- posiadanie aktywnego sklepu na WordPress z wykorzystaniem WooCommerce,
3. Usługi świadczone drogą elektroniczną
- Usługodawca świadczy następujące Usługi:
- Usługę formularza kontaktowego, pozwalającego na nawiązanie bezpośredniego kontaktu z Usługobiorcą w związku z zamiarem korzystania z nakładki,
- Usługę „wypróbuj za darmo”,
- Usługę wdrożenia,
- Usługę Nakładki.
4. Zasady korzystania z Usług
- Klient może korzystać z Platformy wyłącznie w celu nabywania korzystania z Usług, w celach dotyczących poprawienia funkcjonowania sklepu internetowego Klienta. Zabrania się używania Platformy w jakichkolwiek celach niezgodnych z prawem, w szczególności w celach przestępczych, poprzez umieszczanie w ramach Platformy treści nawołujących do przemocy lub nienawiści na tle wyznaniowym, rasowym, orientacji seksualnej lub etnicznym lub nawołujących do przestępstw.
5. Korzystanie z Usług
5.1. Usługa formularza kontaktowego
- Korzystanie z Usługi formularza kontaktowego jest bezpłatne.
- Skorzystanie z Usługi formularza kontaktowego odbywa się za pośrednictwem formularza udostępnionego na Platformie.
- W celu skorzystania z Usługi formularza kontaktowego należy podać następujące dane:
- Imię,
- Stanowisko,
- Miesięczna ilość zamówień realizowanych w ramach sklepu internetowego, w ramach którego Klient chce korzystać z Nakładki
- Służbowy adres e-mail (tj. adres e-mail wykorzystywany przez Klienta w prowadzonej działalności gospodarczej),
- adres URL prowadzonego przez Klienta sklepu internetowego, w którym Klient chce zastosować Nakładkę
- Dane podane w formularzu kontaktowym, o których mowa w ust. 3 powyżej muszą być prawdziwe i aktualne.
- Skorzystanie z Usługi formularza kontaktowego wymaga zapoznania się przez Klienta oraz zaakceptowania przez Klienta:
- Regulaminu,
- Polityki Prywatności.
5.2. Usługa „wypróbuj za darmo”
- Korzystanie z Usługi „wypróbuj za darmo” jest bezpłatne.
- Usługa „wypróbuj za darmo” polega na jednokrotnym, nieodpłatnym udostępnieniu Klientowi wersji Demo Nakładki na okres 30 dni od dnia pierwszego zalogowania, w celu zapoznania się przez Klienta z funkcjonalnościami Nakładki.
- Usługa „wypróbuj za darmo” może być wykorzystana przez Klienta wyłącznie jednokrotnie. Wyczerpanie 30-dniowego okresu lub przerwanie z korzystania z Usługi „wypróbuj za darmo” w okresie 30-dniowym wyłącza uprawnienie Klienta do ponownego skorzystania z Usługi „wypróbuj za darmo”.
- Wersja demo Nakładki udostępniana Klientowi w ramach Usługi „wypróbuj za darmo” bazuje na fikcyjnych danych. W ramach wersji demo Nakładki nie ma możliwości wprowadzenia własnych danych Klienta do wersji demo Nakładki.
- Szczegółowe zasady korzystania z Usługi „wypróbuj za darmo” znajdują się w Licencji.
- W celu skorzystania z Usługi „wypróbuj za darmo” należy na Platformie wybrać zakładkę „Wypróbuj za darmo”. Po wybrani zakładki „wypróbuj za darmo” pojawi się okienko, w którym należy wskazać służbowy adres e-mail (tj. adres e-mail wykorzystywany przez Klienta w prowadzonej działalności gospodarczej) oraz adres URL prowadzonego przez Klienta sklepu internetowego, w którym Klient chce zastosować Nakładkę.
- Warunkiem skorzystania z usługi „wypróbuj za darmo” jest:
- Wskazanie aktualnych i prawdziwych danych w postaci służbowego adresu e-mail oraz adresu URL prowadzonego przez Klienta sklepu internetowego,
- Zapoznanie się i zaakceptowanie:
- Regulaminu,
- Zasad przetwarzania danych osobowych przetwarzanych na podstawie Polityki Prywatności,
- Po wprowadzeniu danych oraz zaakceptowaniu Regulaminu należy nacisnąć przycisk „Zaloguj” za pośrednictwem którego Klientowi natychmiastowo udostępniona zostanie wersja demo Nakładki. W przypadku braku dostępu do wersji demo Nakładki po spełnieniu określonych powyżej warunków, Klient powinien niezwłocznie skontaktować się z Usługodawcą.
5.3. Usługa wdrożenia i Usługa Nakładki
- Usług wdrożenia i Usługa Nakładki są usługami łącznymi, realizowanymi w oparciu o Licencję.
- Usługi wdrożenia i Usługa Nakładki są usługami odpłatnymi.
- Skorzystanie z Usług wdrożenia i Nakładki ma na celu udostępnienie Klientowi w ramach modelu SaaS Nakładki do korzystania z Nakładki przez Klienta w ramach wskazanego przez Klienta sklepu internetowego.
- Rozpoczęcie świadczenia Usługi wdrożenia i Usługi Nakładki wymaga podania przez Klienta następujących danych identyfikacyjnych:
- Imię i nazwisko osoby zawierającej Umowę (osoba zawierająca Umowę powinna być osobą uprawnioną do reprezentacji Klienta – w przypadku wątpliwości, Usługodawca może zwrócić się do Klienta z wnioskiem o przedstawienie stosownego umocowania),
- Pełnych danych identyfikacyjnych Klienta (imię i nazwisko, firma, adres siedziby, numer NIP, a w przypadku spółek prawa handlowego – także numer KRS),
- Służbowego adresu e-mail do kontaktu w czasie świadczenia Usług,
- Opcjonalnie – numeru telefonu do kontaktu w czasie świadczenia Usług,
- adres URL strony internetowej Klienta, w której Nakładka będzie wykorzystywana.
- Rozpoczęcie świadczenia Usługi wdrożenia wymaga uprzedniego zapoznania się przez Klienta i zaakceptowania przez Klienta:
- Regulaminu,
- Polityki Prywatności,
- Umowy Powierzenia Przetwarzania danych,
- aktualnego Cennika,
- Ponadto, Klient będący Konsumentem, zobowiązany jest również do złożenia oświadczenia o zgodzie na rozpoczęcie świadczenia usług przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie od umowy zawieranej drogą elektroniczną poza lokalem przedsiębiorstwa. Usługodawca niniejszym informuje Klientów będących Konsumentami, iż złożenie ww. oświadczenia wyłącza uprawnienie Klienta do odstąpienia od Umowy.
- W przypadku udostępnienia przez Usługodawcę odpowiedniej funkcjonalności w ramach Platformy, podanie ww. danych oraz zaakceptowanie ww. dokumentów może nastąpić za pośrednictwem funkcjonalności Platformy. W każdym innym przypadku przekazanie danych oraz zaakceptowanie ww. dokumentów odbywa się za pośrednictwem adresu e-mail wskazanego przez Klienta.
- Zawarcie Umowy następuje po podaniu przez Klienta wszystkich wymaganych danych oraz po zaakceptowaniu przez Klienta wszystkich dokumentów, o których mowa w ust. 5 powyżej.
- Świadczenie usługi wdrożenia jest nieodpłatne w przypadku, w którym Klient podejmie decyzję o skorzystaniu z wersji pełnej Nakładki przed upływem 30 dni od dnia rozpoczęcia korzystania przez Klienta z Usługi „wypróbuj za darmo”. W przypadku podjęcia przez Klienta decyzji o skorzystaniu z wersji pełnej bez skorzystania z Usługi „wypróbuj za darmo” lub po upływie 30 dni od daty rozpoczęcia korzystania z Usługi „wypróbuj za darmo” usługa wdrożenia jest odpłatna, zgodnie z postanowieniami Cennika.
6. Odstąpienie od Umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa przez Konsumenta
- Usługodawca niniejszym informuje, że do Usługi wdrożenia oraz Usługi Nakładki zastosowanie znajdują przepisy art. 38 pkt. 13) ustawy – prawo ochronie konsumenta, tj. usługa polega na dostarczeniu treści cyfrowych, które nie są zapisane na materialnym nośniku. W związku z powyższym, w przypadku wyrażenia przez Klienta będącego Konsumentem jednoznacznej zgody na rozpoczęcie świadczenia usług przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie od umowy zawieranej drogą elektroniczną
7. Postępowanie reklamacyjne
- Zasady postępowania reklamacyjnego w zakresie świadczenia Usługi Wdrożenia oraz Usługi Nakładki reguluje Licencja.
- W przypadku stwierdzenia przez Klienta nieprawidłowości dotyczących świadczenia Usług innych, niż wymienione w ust. 1 powyżej, Klient powinien niezwłocznie skontaktować się z Usługodawcą za pośrednictwem poczty e-mail wskazując:
- Datę wystąpienia nieprawidłowości,
- Opis stwierdzonej nieprawidłowości,
- W miarę możliwości zrzuty ekranowe potwierdzające zaistnienie stwierdzonej nieprawidłowości.
- Usługodawca udziela odpowiedzi na zgłoszenie w terminie 14 dni od dnia otrzymania kompletnego zgłoszenia. Usługodawca w szczególności może skontaktować się z Klientem celem uzyskania dodatkowych informacji dotyczących świadczonej Usługi.
- W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości, której przyczyny leżą po stronie Usługodawcy, uniemożliwiającej z korzystania przez Klienta z Usługi „wypróbuj za darmo” w 30-dniowym okresie, termin bezpłatnego korzystania z Usługi „wypróbuj za darmo” ulegnie przedłużeniu o czas zaistnienia przeszkody uniemożliwiającej korzystanie z Usługi „wypróbuj za darmo” leżącej po stronie Usługodawcy.
8. Rozwiązywanie sporów
- W przypadku wyniknięcia sporu na tle niniejszego Regulaminu, Strony dążyć będą do polubownego załatwienia sprawy. W przypadku braku możliwości polubownego załatwienia sprawy, Sądem właściwym do rozpoznania sporu będzie rzeczowo właściwy Sąd w Poznaniu, z zastrzeżeniem ust. 2 poniżej.
- W przypadku, gdy stroną sporu jest Konsument, Sądem właściwym do rozpoznania sporu jest Sąd właściwy ze względu na właściwe przepisy KPC. Jednocześnie Usługodawca informuje Klientów będących Konsumentami o możliwości pozasądowego rozstrzygania sporów. Informacja o pozasądowych metodach rozwiązywania sporów znajduje się pod linkiem https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php .
9. Przetwarzanie danych osobowych
- Zasady przetwarzania danych osobowych Klientów uregulowane są w Polityce Prywatności.
- Ze względu na konieczność przekazania przez Klientów Usługodawcy danych osobowych swoich kontrahentów w ramach świadczenia Usługi Wdrożenia oraz Usługi Nakładki, zasady przetwarzania danych osobowych w tym zakresie reguluje odrębny dokument – Umowa o powierzenie przetwarzania danych osobowych. Usługodawca gwarantuje, że dane osobowe kontrahentów w każdym czasie będą traktowane przez Usługodawcę jako stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa Klienta, a Usługodawca podejmie wszelkie środki techniczne celem zabezpieczenia ich przed nieuprawnionym ujawnieniem.
10. Zmiana Regulaminu
- Niniejszy Regulamin może ulec zmianie w każdym czasie, w szczególności w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa wymuszających zmianę Regulaminu.
- Zmieniony Regulamin obowiązuje od daty opublikowania przez Usługodawcę zmian na Platformie, z zastrzeżeniem ust. 3 poniżej.
- W odniesieniu do Klientów aktualnie korzystających z Usług, Usługodawca informuje o zmianach w Regulaminie, na wskazany przez Klienta adres e-mail. Zmiany wchodzą w życie w stosunku do tych Klientów po upływie 14 dni od dnia udostępnienia Klientom zmienionego Regulaminu za pośrednictwem poczty e-mail. W terminie 14 dni od dnia doręczenia zmienionego Regulaminu Klientowi aktualnie korzystającemu z Usług przysługuje prawo złożenia oświadczenia o rozwiązaniu umowy lub umów o świadczenie Usług. Oświadczenie może być złożone w formie wiadomości e-mail.
REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
- Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin określa zasady świadczenia usług drogą elektroniczną przez Hopiz sp. z o.o. z siedzibą w Rokietnicy (62-090), ul. Mickiewicza 33, KRS: 0000881292, NIP: 7812017193, REGON: 388044844, adres e-mail: kontakt@fastshop.pl, tel.: 660 255 918 (dalej jako Usługodawca) w ramach portalu https://fastshop.pl/ (dalej, jako Platforma).
- Następujące określenia użyte w niniejszym Regulaminie mają następujące znaczenia:
- Cennik – wykaz cen obowiązujących w stosunku do Klientów, znajdujący się pod linkiem: https://fastshop.pl/cennik/, określający ceny za poszczególne Usługi,
- Klient – osoba fizyczna, prawna lub inna jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa nadaje zdolność do czynności prawnych, korzystająca z Usług
- Konsument – Klient będący osobą fizyczną korzystający z Usług, jeżeli korzystanie z Usług nie jest bezpośrednio związane z prowadzoną przez Klienta działalnością gospodarczą lub Klient będący osobą fizyczną korzystającą z Usług, jeżeli korzystanie z Usług pozostaje w bezpośrednim związku z prowadzoną przez Klienta działalnością gospodarczą, o ile charakter świadczonych Usług powoduje, że nie posiadają one dla Klienta charakteru zawodowego wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
- Licencja – odrębny dokument znajdujący się pod linkiem: https://fastshop.pl/licencja/ określający szczegółowe warunki świadczenia przez Usługodawcę Usługi Wdrożenia oraz Usługi Licencji,
- Nakładka – Usługa polegająca na udostępnieniu Klientowi w ramach modelu SaaS nakładki fastshop służącej do przyspieszenia działania oraz obsługi sklepów internetowych działających na bazie WooComerce, której pozyskanie jest możliwe za pośrednictwem Platformy,
- Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną,
- Polityka Prywatności – dokument określający zasady przetwarzania danych osobowych Klienta w ramach świadczenia Usług. Polityka Prywatności znajduje się pod linkiem: https://fastshop.pl/polityka-prywatnosci/
- Umowa o Powierzenie Przetwarzania danych – dokument określający zasady powierzenia przez Klienta Usługodawcy danych osobowych kontrahentów Klienta, gromadzonych przez Klienta w związku z prowadzeniem sklepu internetowego, do którego stosowanie znajduje wersja pełna Nakładki. Umowa o Powierzenie Przetwarzania danych znajduje się pod linkiem: https://fastshop.pl/przetwarzanie-danych/,
- Usługi – usługi świadczone drogą elektroniczną w ramach Platformy
- Usługodawca – Hopiz sp. z o.o. z siedzibą w Rokietnicy (62-090), ul. Mickiewicza 33, KRS: 0000881292, NIP: 7812017193, REGON: 388044844
2. Techniczne wymagania korzystania z Usług
- Do korzystania z Usług świadczonych w ramach Platformy konieczne jest spełnienie następujących wymagań technicznych:
- aktywne połączenie z Internetem,
- aktualna przeglądarka internetowa akceptująca tzw. pliki cookie,
- akceptacja tzw. plików cookie,
- posiadanie aktualnego, aktywnego adresu e-mail.
2. Do korzystania z Nakładki konieczne jest spełnienie następujących wymagań technicznych:
- posiadanie aktywnego sklepu na WordPress z wykorzystaniem WooCommerce,
3. Usługi świadczone drogą elektroniczną
- Usługodawca świadczy następujące Usługi:
- Usługę formularza kontaktowego, pozwalającego na nawiązanie bezpośredniego kontaktu z Usługobiorcą w związku z zamiarem korzystania z nakładki,
- Usługę „wypróbuj za darmo”,
- Usługę wdrożenia,
- Usługę Nakładki.
3. Zasady korzystania z Usług
Klient może korzystać z Platformy wyłącznie w celu nabywania korzystania z Usług, w celach dotyczących poprawienia funkcjonowania sklepu internetowego Klienta. Zabrania się używania Platformy w jakichkolwiek celach niezgodnych z prawem, w szczególności w celach przestępczych, poprzez umieszczanie w ramach Platformy treści nawołujących do przemocy lub nienawiści na tle wyznaniowym, rasowym, orientacji seksualnej lub etnicznym lub nawołujących do przestępstw.
4. Korzystanie z Usług
- Usługa formularza kontaktowego
- Korzystanie z Usługi formularza kontaktowego jest bezpłatne.
- Skorzystanie z Usługi formularza kontaktowego odbywa się za pośrednictwem formularza udostępnionego na Platformie.
- W celu skorzystania z Usługi formularza kontaktowego należy podać następujące dane:
- Imię,
- Stanowisko,
- Miesięczna ilość zamówień realizowanych w ramach sklepu internetowego, w ramach którego Klient chce korzystać z Nakładki
- Służbowy adres e-mail (tj. adres e-mail wykorzystywany przez Klienta w prowadzonej działalności gospodarczej),
- adres URL prowadzonego przez Klienta sklepu internetowego, w którym Klient chce zastosować Nakładkę
- Dane podane w formularzu kontaktowym, o których mowa w ust. 3 powyżej muszą być prawdziwe i aktualne.
- Skorzystanie z Usługi formularza kontaktowego wymaga zapoznania się przez Klienta oraz zaakceptowania przez Klienta:
- Regulaminu,
- Polityki Prywatności.
2. Usługa „wypróbuj za darmo”
- Korzystanie z Usługi „wypróbuj za darmo” jest bezpłatne.
- Usługa „wypróbuj za darmo” polega na jednokrotnym, nieodpłatnym udostępnieniu Klientowi wersji Demo Nakładki na okres 30 dni od dnia pierwszego zalogowania, w celu zapoznania się przez Klienta z funkcjonalnościami Nakładki.
- Usługa „wypróbuj za darmo” może być wykorzystana przez Klienta wyłącznie jednokrotnie. Wyczerpanie 30-dniowego okresu lub przerwanie z korzystania z Usługi „wypróbuj za darmo” w okresie 30-dniowym wyłącza uprawnienie Klienta do ponownego skorzystania z Usługi „wypróbuj za darmo”.
- Wersja demo Nakładki udostępniana Klientowi w ramach Usługi „wypróbuj za darmo” bazuje na fikcyjnych danych. W ramach wersji demo Nakładki nie ma możliwości wprowadzenia własnych danych Klienta do wersji demo Nakładki.
- Szczegółowe zasady korzystania z Usługi „wypróbuj za darmo” znajdują się w Licencji.
- W celu skorzystania z Usługi „wypróbuj za darmo” należy na Platformie wybrać zakładkę „Wypróbuj za darmo”. Po wybrani zakładki „wypróbuj za darmo” pojawi się okienko, w którym należy wskazać służbowy adres e-mail (tj. adres e-mail wykorzystywany przez Klienta w prowadzonej działalności gospodarczej) oraz adres URL prowadzonego przez Klienta sklepu internetowego, w którym Klient chce zastosować Nakładkę.
- Warunkiem skorzystania z usługi „wypróbuj za darmo” jest:
- Wskazanie aktualnych i prawdziwych danych w postaci służbowego adresu e-mail oraz adresu URL prowadzonego przez Klienta sklepu internetowego,
- Zapoznanie się i zaakceptowanie:
- Regulaminu,
- Zasad przetwarzania danych osobowych przetwarzanych na podstawie Polityki Prywatności,
- Licencji.
- Po wprowadzeniu danych oraz zaakceptowaniu Regulaminu należy nacisnąć przycisk „Zaloguj” za pośrednictwem którego Klientowi natychmiastowo udostępniona zostanie wersja demo Nakładki. W przypadku braku dostępu do wersji demo Nakładki po spełnieniu określonych powyżej warunków, Klient powinien niezwłocznie skontaktować się z Usługodawcą.
3. Usługa wdrożenia i Usługa Nakładki
- Usług wdrożenia i Usługa Nakładki są usługami łącznymi, realizowanymi w oparciu o Licencję.
- Usługi wdrożenia i Usługa Nakładki są usługami odpłatnymi.
- Skorzystanie z Usług wdrożenia i Nakładki ma na celu udostępnienie Klientowi w ramach modelu SaaS Nakładki do korzystania z Nakładki przez Klienta w ramach wskazanego przez Klienta sklepu internetowego.
- Rozpoczęcie świadczenia Usługi wdrożenia i Usługi Nakładki wymaga podania przez Klienta następujących danych identyfikacyjnych:
- Imię i nazwisko osoby zawierającej Umowę (osoba zawierająca Umowę powinna być osobą uprawnioną do reprezentacji Klienta – w przypadku wątpliwości, Usługodawca może zwrócić się do Klienta z wnioskiem o przedstawienie stosownego umocowania),
- Pełnych danych identyfikacyjnych Klienta (imię i nazwisko, firma, adres siedziby, numer NIP, a w przypadku spółek prawa handlowego – także numer KRS),
- Służbowego adresu e-mail do kontaktu w czasie świadczenia Usług,
- Opcjonalnie – numeru telefonu do kontaktu w czasie świadczenia Usług,
- adres URL strony internetowej Klienta, w której Nakładka będzie wykorzystywana.
6. Rozpoczęcie świadczenia Usługi wdrożenia wymaga uprzedniego zapoznania się przez Klienta i zaakceptowania przez Klienta:
- Regulaminu,
- Polityki Prywatności,
- Umowy Powierzenia Przetwarzania danych,
- aktualnego Cennika,
- Licencji.
7. Ponadto, Klient będący Konsumentem, zobowiązany jest również do złożenia oświadczenia o zgodzie na rozpoczęcie świadczenia usług przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie od umowy zawieranej drogą elektroniczną poza lokalem przedsiębiorstwa. Usługodawca niniejszym informuje Klientów będących Konsumentami, iż złożenie ww. oświadczenia wyłącza uprawnienie Klienta do odstąpienia od Umowy.
8. W przypadku udostępnienia przez Usługodawcę odpowiedniej funkcjonalności w ramach Platformy, podanie ww. danych oraz zaakceptowanie ww. dokumentów może nastąpić za pośrednictwem funkcjonalności Platformy. W każdym innym przypadku przekazanie danych oraz zaakceptowanie ww. dokumentów odbywa się za pośrednictwem adresu e-mail wskazanego przez Klienta.
9. Zawarcie Umowy następuje po podaniu przez Klienta wszystkich wymaganych danych oraz po zaakceptowaniu przez Klienta wszystkich dokumentów, o których mowa w ust. 5 powyżej.
10. Świadczenie usługi wdrożenia jest nieodpłatne w przypadku, w którym Klient podejmie decyzję o skorzystaniu z wersji pełnej Nakładki przed upływem 30 dni od dnia rozpoczęcia korzystania przez Klienta z Usługi „wypróbuj za darmo”. W przypadku podjęcia przez Klienta decyzji o skorzystaniu z wersji pełnej bez skorzystania z Usługi „wypróbuj za darmo” lub po upływie 30 dni od daty rozpoczęcia korzystania z Usługi „wypróbuj za darmo” usługa wdrożenia jest odpłatna, zgodnie z postanowieniami Cennika.
5. Odstąpienie od Umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa przez Konsumenta
- Usługodawca niniejszym informuje, że do Usługi wdrożenia oraz Usługi Nakładki zastosowanie znajdują przepisy art. 38 pkt. 13) ustawy – prawo ochronie konsumenta, tj. usługa polega na dostarczeniu treści cyfrowych, które nie są zapisane na materialnym nośniku. W związku z powyższym, w przypadku wyrażenia przez Klienta będącego Konsumentem jednoznacznej zgody na rozpoczęcie świadczenia usług przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie od umowy zawieranej drogą elektroniczną
- Postępowanie reklamacyjne
- Zasady postępowania reklamacyjnego w zakresie świadczenia Usługi Wdrożenia oraz Usługi Nakładki reguluje Licencja.
- W przypadku stwierdzenia przez Klienta nieprawidłowości dotyczących świadczenia Usług innych, niż wymienione w ust. 1 powyżej, Klient powinien niezwłocznie skontaktować się z Usługodawcą za pośrednictwem poczty e-mail wskazując:
- Datę wystąpienia nieprawidłowości,
- Opis stwierdzonej nieprawidłowości,
3. W miarę możliwości zrzuty ekranowe potwierdzające zaistnienie stwierdzonej nieprawidłowości.
4. Usługodawca udziela odpowiedzi na zgłoszenie w terminie 14 dni od dnia otrzymania kompletnego zgłoszenia. Usługodawca w szczególności może skontaktować się z Klientem celem uzyskania dodatkowych informacji dotyczących świadczonej Usługi.
5. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości, której przyczyny leżą po stronie Usługodawcy, uniemożliwiającej z korzystania przez Klienta z Usługi „wypróbuj za darmo” w 30-dniowym okresie, termin bezpłatnego korzystania z Usługi „wypróbuj za darmo” ulegnie przedłużeniu o czas zaistnienia przeszkody uniemożliwiającej korzystanie z Usługi „wypróbuj za darmo” leżącej po stronie Usługodawcy.
6. Rozwiązywanie sporów
- W przypadku wyniknięcia sporu na tle niniejszego Regulaminu, Strony dążyć będą do polubownego załatwienia sprawy. W przypadku braku możliwości polubownego załatwienia sprawy, Sądem właściwym do rozpoznania sporu będzie rzeczowo właściwy Sąd w Poznaniu, z zastrzeżeniem ust. 2 poniżej.
- W przypadku, gdy stroną sporu jest Konsument, Sądem właściwym do rozpoznania sporu jest Sąd właściwy ze względu na właściwe przepisy KPC. Jednocześnie Usługodawca informuje Klientów będących Konsumentami o możliwości pozasądowego rozstrzygania sporów. Informacja o pozasądowych metodach rozwiązywania sporów znajduje się pod linkiem https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php .
7. Przetwarzanie danych osobowych
- Zasady przetwarzania danych osobowych Klientów uregulowane są w Polityce Prywatności.
- Ze względu na konieczność przekazania przez Klientów Usługodawcy danych osobowych swoich kontrahentów w ramach świadczenia Usługi Wdrożenia oraz Usługi Nakładki, zasady przetwarzania danych osobowych w tym zakresie reguluje odrębny dokument – Umowa o powierzenie przetwarzania danych osobowych. Usługodawca gwarantuje, że dane osobowe kontrahentów w każdym czasie będą traktowane przez Usługodawcę jako stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa Klienta, a Usługodawca podejmie wszelkie środki techniczne celem zabezpieczenia ich przed nieuprawnionym ujawnieniem.
8. Zmiana Regulaminu
- Niniejszy Regulamin może ulec zmianie w każdym czasie, w szczególności w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa wymuszających zmianę Regulaminu.
- Zmieniony Regulamin obowiązuje od daty opublikowania przez Usługodawcę zmian na Platformie, z zastrzeżeniem ust. 3 poniżej.
- W odniesieniu do Klientów aktualnie korzystających z Usług, Usługodawca informuje o zmianach w Regulaminie, na wskazany przez Klienta adres e-mail. Zmiany wchodzą w życie w stosunku do tych Klientów po upływie 14 dni od dnia udostępnienia Klientom zmienionego Regulaminu za pośrednictwem poczty e-mail. W terminie 14 dni od dnia doręczenia zmienionego Regulaminu Klientowi aktualnie korzystającemu z Usług przysługuje prawo złożenia oświadczenia o rozwiązaniu umowy lub umów o świadczenie Usług. Oświadczenie może być złożone w formie wiadomości e-mail.