fbpx

Jak usprawnić zarządzanie procesami zaopatrzenia?

Główną funkcjonalnością modułu jest tworzenie zleceń dla dostawców i producentów zaopatrujących Twój sklep. W łatwy sposób stworzysz listę produktów, których potrzebujesz wybierając je z listy. Dodatkowo produkty posortowane są według dostawcy lub producenta co znacznie ułatwia tworzenie zleceń. Gotowe zlecenie możesz wyeksportować do arkusza Excel lub, jeśli tylko wyrazisz taką chęć, każdy z Twoich kontrahentów może mieć dostęp do modułu i dzięki systemowi statusów może na bieżąco informować Cię o etapach produkcji czy dostawy. Więcej o rolach użytkowników przeczytasz poniżej.
• generowanie zleceń produkcyjnych​ •
Funkcjonalność fastShop
Każde zlecenie po utworzeniu zapisuje się w historii. W ogólnym widoku panelu znajduje się lista wszystkich dokumentów wraz z najważniejszymi informacjami bez konieczności wchodzenia w szczegóły. Nie musisz generować specjalnych raportów, abyś dowiedział się kiedy, ile, czego i u kogo zamówiłeś oraz jaki procent dostaw został już zrealizowany.
• historia dostaw •
Śledzenie trendów
Przypisywanie pracownikom ról użytkowników pozwoli udostępnić im tylko te opcje, które niezbędne są do wykonywania ich obowiązków. Twój dostawca czy producent będzie miał dostęp tylko do modułu zleceń, a dodatkowo możesz ograniczyć jego działania, na przykład tylko do zmian statusów. Ograniczając możliwości użytkowników w fastShop zabezpieczasz się przed popełnieniem ewentualnego błędu i zwiększasz bezpieczeństwo danych swoich jak i klientów.
• przypisywanie ról użytkownikom •
Personalizacja | Bezpieczeństwo | Ochrona danych
Dostęp do aplikacji na urządzeniach mobilnych w dzisiejszych czasach jest sprawą oczywistą - it's not rocket science. Dlaczego więc na WooCommerce wykonanie choć jednej najprostszej czynności jak na przykład zmiana statusu zamówienia graniczy z cudem?Mamy świadomość panujących obecnie trendów i kierunków rozwoju, dlatego korzystanie z fastShop na urządzeniach przenośnych jest intuicyjne i proste. Zyskujesz mobilność zachowując jednocześnie dostęp do wszystkich funkcjonalności, które umożliwiają obsługę Twojego sklepu.
• dostęp na dowolnym urządzeniu •
Aplikacja web | iOS | Android | Windows | MacOS
Z ogólnego panelu masz wgląd we wszystkie najważniejsze informacje dotyczące konkretnego zlecenia. Między innymi datę złożenia, producenta czy wykres przedstawiający procentowy udział poszczególnych statusów w całym zamówieniu.
• szczegóły zlecenia w widoku ogólnym •
Zoptymalizowany panel
Dzięki zoptymalizowanemu panelowi masz dostęp do generowania listów przewozowych z widoku listy wszystkich zamówień. Jednym kliknięciem, bez konieczności otwierania konkretnego zamówienia, wygenerujesz i wydrukujesz etykietę na swojej drukarce lub etykieciarce - unikasz wchodzenia na stronę przewoźnika, uzupełniania formularzy czy podawania danych. Automatyzuj proces pakowania zamówień i oszczędzaj swój czas.
• monitorowanie przesyłki •
Integracja z przewoźnikiem | Integracja z urządzeniami
• tworzenie list zakupowych •
Sam jesteś producentem sprzedawanych produktów? Moduł zleceń produkcyjnych może posłużyć Ci jako kreator zleceń zakupowych. Nawet jeśli sam tworzysz gotowe produkty z pewnością kupujesz półfabrykaty czy materiały. Moduł ten zastąpi Ci narzędzia do kontrolowania wydatków i uporządkuje kwestie zaopatrzenia. Tworzone wcześniej raporty szybko dadzą Ci informacje jakie wydatki poniosłeś w danym okresie czy jak zwiększa się Twoje zapotrzebowanie na dany artykuł.
• zlecenia produkcyjne, a zamówienia towaru •
Listy zakupowe | Szacowanie zapotrzebowania
W łatwy sposób możesz kontrolować etapy produkcji dzięki statusom przypisanym do zleceń, które działają podobnie jak w przypadku realizacji zamówień Twoich klientów. Produkty w zleceniu traktowane są jako osobne pod-zlecenia, co oznacza, że każdemu z nich można przypisać zupełnie inny status. Jednocześnie kiedy produkt X jest produkowany, produkt Y może być już metkowany lub gotowy. Każdy status ma swój kolor, a statusy zleceń w widoku ogólnym przedstawione są jako wykresy co dodatkowo ułatwia monitorowanie postępów. Po najchaniu na wykres pojawiają się dokładne wartości procentowe dla poszczególnych statusów.
• nadzorowanie etapów produkcji •
Monitoring | Komunikacja
Wiemy, że każda branża ma inną specyfikę, dlatego wartości statusów, którymi operujesz w module produkcyjnym ustalasz sam. Na przykład jeśli działasz w branży odzieżowej możesz utworzyć statusy takie jak: szwalnia, wykrojnia, szycie, hafciarnia, kontrola jakości, metkowanie, pakowanie.
• statusy realizacji zlecenia •
Specyfikacja branży | Personalizacja
Udostępniając dostęp swoim dostawcom dostęp do fastShop, umożliwiasz im bieżącą komunikacje z Twoim zespołem. Możesz śledzić każdą dokonaną zmianę statusu bez konieczności kontaktowania się telefonicznie czy pisania setek wiadomości mailowych. Czas komunikacji z kontrahentem skraca się do minimum, a Ty nigdy nie byłeś lepiej poinformowany o etapach produkcji. Funkcje te są dodatkowym plusem z perspektywy Biura Obsługi Klienta. Dzięki modułowi monitorują sytuację na bieżąco i żadne pytanie klienta o dostępności produktów nie będzie już zaskoczeniem - sprawdzenie szacowanej daty dostawy trwa mniej niż 10 sekund.
• zautomatyzowana komunikacja z dostawcą •
Skracanie ścieżki komunikacyjnej
Podczas kompletowania zamówienia z fastShop możesz skorzystać z pomocy skanera. Skanując etykietę dostawy automatycznie otworzy się zamówienie przypisane do danego listu przewozowego. Jeśli Twoje produkty posiadają kody kreskowe lub zdecydujesz się je nadać swoim produktom, podczas pakowania będą one odznaczać się automatycznie w zamówieniu jako przygotowane do wysyłki lub spakowane. W ten sposób oszczędzasz czas i minimalizujesz ryzyko popełnienia błędu przy wysyłce zamówień do minimum.
• przyjęcia na magazyn przy pomocy skanera •
System kodów kreskowych | Automatyzacja | Skaner
Pracując z fastShop jesteś w stanie ograniczyć do minimum liczbę używanych przez Ciebie narzędzi zewnętrznych wspomagających Twój sklep. Korzystając z wszystkich narzędzi fastShop unikasz czynności takich jak wchodzenie na stronę przewoźnika w celu nadania paczki, wystawiania faktur w osobnym systemie, a nawet generowania raportów w Excelu. Wykorzystaj fastShop w 100%!
• optymalizacja ilości wykorzystywanych narzędzi •
All in one
Jeśli zamówienie przekroczy czas realizacji twojego sklepu otrzyma status opóźnionego. System poinformuje Cię o tym wyświetlając obok niego odpowiednią ikonę. Ułatwia to zarządzanie zamówieniami opóźnionymi w realizacji i usprawni nadawanie im odpowiedniego priorytetu.
• kontrola terminowości realizacji zamówień •
• szacowanie zużycia materiałów •

Czegoś tu brakuje?

Jeśli masz pytania lub interesują Cię funkcjonalności, o których nie wspomnieliśmy i chciałbyś zasugerować zmiany zostaw nam wiadomość, nasz zespół odpowie w ciągu 24 godzin!

1. Generowanie zleceń produkcyjnych

Klientka posiadająca sklep przetwarzający około 100 zamówień dziennie…

2. Automatyczna komunikacja z producentem

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

3. Twórz i przypisuj role użytkowników

Klientka posiadająca sklep przetwarzający około 100 zamówień dziennie…

4. Zautomatyzuj komunikację z kontrahentem

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.